fredag den 4. marts 2011

Skruk?

Det er ikke for ingenting, at tvillinger ofte ikke får yngre søskende - det er svært at overskue at skulle have en mere, når sådan to-på-en-gang giver rigeligt at se til i hverdagen.

Tre par jeg kender, havde en i forvejen, før de fik tvillinger, men ingen jeg kender som fik tvillinger først, har fået børn efterfølgende, og det forstår jeg sgu godt.

Og indtil videre har jeg også været vaccineret mod at skulle have flere. Mit problem pt. består i, at tre piger i min nærmeste omgangskreds enten lige har født (for 48 timer siden), havde termin i går (er dog ikke gået i fødsel i skrivende stund) eller skal føde i løbet af den næste måned (og det er tvillinger). Og så er det lige, jeg godt kan se mig selv blive virkelig skruk! Hvilket jeg ikke lige kan overskue.

For der er nemlig i forvejen en her i familien, som er skruk - min mand!!! Og hvis han vejrer bare den mindste smule morgenluft...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar