søndag den 13. februar 2011

Who'd have thunk....

...at der så skulle gå en hel måned uden lyd herfra. Men altså, der er liv i det lille hjem og som så ofte før, tager det magten fra mig og fucker med alle mine forsæt :D

 I dag er det faktisk 3 år og 4 måneder siden, at pigerne blev født. Ikke helt til at fatte synes jeg, men i det mindste bliver det mindre opslidende at være mor. Ja tak, jeg er klar over, at sådan en udtalelse har begrænset levetid, men lad mig nu bare leve i vildfarelsen et par år endnu, tak!!

1 kommentar:

  1. Hej :)
    Jeg har tvillingedrenge fra august 2008 og forstår præcis, hvad du mener - det er pisse hårdt - og også fedt og sjovt - men MEGA hårdt! Fantastisk at høre at man ikke er den eneste, der lever i 'tvillingeterrorist-kaos' :o)
    Rigtig god dag :)
    Kh Stine

    SvarSlet