onsdag den 16. marts 2011

Awesomesauce!!

Jeg må indrømme, jeg er afhængig af neglelak. Jeg trawler de internationale og danske negleblogs for nye lakker, eller lækre ældre farver, så det nærmest er sygeligt. Og min pengepung har slet ikke godt af denne nye fimmel!! En gang imellem falder jeg så over de mest fantastiske giveaways - og denne gang er det godt nok så fed en, at jeg måtte lave et særskilt indlæg:

A Polish Problem fylder snart 36, hvilket hun tydeligt har det lidt svært med - så for at komme den følelse til livs, forærer hun nu disse to lækre serier væk:

China Glaze Anchors Away, Sand & Sea og Deborah Lippmanns Glitter in the Air


China Glaze Anchors Away, Knotty Nauticals og Deborah Lippmanns Happy Birthday

Og det hele kan opnås ved at deltage her


A Polish Problem is having an AMAZING giveaway, go there NOW

Ingen kommentarer:

Send en kommentar