onsdag den 10. februar 2010

Strikkerikke...

Jeg er begyndt at strikke igen.

Jeg har haft et ufærdigt projekt liggende siden jeg var 18, som jeg af og til så har strikket lidt på - sidste gang jeg rørte ved den rundpind er vel fem år siden. Og nu lå det dejligste, lækre mohairgarn og grinede af mig endnu en gang, men det har det nu gjort for sidste gang!! For 14 dage siden trævlede jeg det hele op, for at starte på ny. Så nu går der forhåbentlig ikke mere end et par måneder, før jeg kan iføre mig denne tunika.

Og for det ikke skal være løgn, besluttede jeg mig for sideløbende at strikke denne taske, bare i en lidt anden farve.

Faktisk er jeg nået længst med tasken, og jeg har et par gode ideer til udsmykning, da jeg har en del knapper, perler og pailetter liggende, som også har ligget og grinet af mig alt for længe...

On another note: Skal afhente pigernes kostumer i morgen, glæder mig helt vildt til at se dem som små hekse - og de skal i brug allerede på lørdag, hvor vi skal til fastelavn hos deres fætre :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar