torsdag den 21. januar 2010

Bliver så inspireret...

af at læse kreabloggerne herinde, men desværre uden kompetencer til at kaste mig ud i det. Måske skulle jeg bare få strikket det tørklæde, jeg gik i gang med, tre måneder efter pigerne blev født ;) Har desværre forlagt opskriften, så jeg bliver nok nødt til at smutte forbi garnbutikken for at høre, om hun stadig har en liggende.

Næste hurdle bliver så overhovedet at få strikket, eftersom to par pigehænder hurtigt vil synes om både garn, pinde og papir.

Derudover fik jeg en tanke om at producere en taske...men jeg kan jo dårligt nok betjene en symaskine!!! ARRRRRGGGHHHHH!!!!


On another note...jeg håber at min amerikanske veninde Allison bliver glædeligt overrasket idag. Hun fylder år, og jeg ringede til hende for at overraske hende med en dansk fødselsdagssang. Desværre tog hun ikke telefonen, men jeg lagde besked på hendes telefonsvarer inklusiv "I dag er det Allisons fødselsdag..." - og sidder lige nu med det største smil på ved tanken om hendes reaktion.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar